Välkomna till Naturskyddsföreningen Kävlingebygdens nya hemsida

Välkomna till vår nya hemsida.

Naturskyddsföreningen Kävlingebygden är, som ni säkert vet, Naturskyddsföreningens lokalavdelning i Kävlinge kommum. Vi bevakar vad som händer inom kommunen kring miljö, natur och friluftsliv. Eftersom vi är sakägare i dessa frågor får vi information om dem från bl.a. kommun och Länsstyrelse och har rätt att uttala oss, vilket vi gör om vi har synpunkter

Här på hemsidan. planerar vi att berätta om våra aktiviteter och vad vi snappat upp som kan vara aktuellt och intressant. Framför allt inom Kävlinge kommun men också något om det som händer utanför kommungränserna.

Har ni tips på saker som vi bör uppmärksamma eller har frågor så hör gärna av er. Antingen i kommentarsfältet eller ring till mig. Mitt telefonnummer finns på längst ner på hemsidans framsida. Ni får också hemskt gärna engagera er och hjälpa till att bevaka och driva våra frågor och kanske ta en plats i styrelsen.

Vi som står bakom sidan är styrelsen i föreningen är absolut inga hackers så vi tar gärna emot tips och kommentarer och hjälp med att driva och administrera hemsidan.

Hälsningar!

Ingemar Gröön. Ordförande